A. Preambul
Acest document se refera la conditiile in care poate fi utilizat website-ul www.getts.ro și aplicația GETT’S App. Accesand sau utilizand website-ul și aplicația GETT’S App, sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai jos. Acest website și aplicația GETT’S sunt detinute si administrate de S.C. INGO TRADE INTERNATIONAL S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Str. Uranus 98, Bl. U8, Sc. B-C, sector 5, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/25251/1994, cod TVA RO 6715551, capital social: 9840 lei, Telefon contact: 0729/777.290; e-mail: office@getts.ro.
Va rugam sa cititi cu atentie acești Termeni si Conditii întrucât contin prevederi importante privind activitatea și modul de comportament în saloanele de coafura și infrumusetare GETT’S.
Acesti Termeni si Conditii se aplica tuturor marcilor si activitatilor detinute sau licentiate de Ingo Trade International S.R.L. precum si de afiliatii sai, inclusiv Saloanele GETT'S. Acesti Termeni si Conditii se aplica raporturilor juridice nascute prin intermediul prezentului site și ale aplicației
GETT’S App, total sau partial, in orice fel, accesand acest site de pe orice echipament. Termenii și conditiile reglementeaza relatia dintre GETT'S SALONS si dumneavoastră și au valoare de contract.
În prezentul Termeni si Conditii se regasesc dispozitii referitoare la:
Regulamentul de Functionare a programului GETT'S BEAUTY MILES – acumularea de puncte și programari online
Politica de folosire a fisierelor de tip cookie
Politica de Confidentialitate privind utilizarea site-ului getts.ro
Politica de prelucrare a datelor personale
Veți primi aceste Termeni și Condiții pe adresa de e-mail furnizata, acest moment reprezentând confirmarea data de dvs. pentru lectura și acceptarea acestor Termeni și Condiții.
Prevederile de mai jos înlocuiesc versiunile anterioare ale Terrmenilor și Conditiilor, inclusiv versiunile anterioare ale Regulamentului de funcționare a programului de fidelizare GETT’S Beauty Miles. Prin participarea sau continuarea participării la Gett’s Beauty Miles, sunteți de acord cu următoarele:
B. REGULAMENT DE CONDUITA IN CADRUL GETT'S SALONS
1. Folosirea telefoanelor mobile in interiorul salonului este admisa cu conditia de a nu deranja. Astfel, va recomandam sa reglati soneria telefonul pe un volum adecvat, iar in momentul utilizarii telefonului mobil va rugam sa utilizati un ton al vocii moderat. Folosirea telefonului in modul speaker, video-call, sau pentru transmisii live, atat in convorbiri private cat si pentru social media, este interzisa fara acordul expres al GETT’S SALONS, pentru a proteja dreptul la intimitate al celorlalti clienti.
2. Programarea este necesara pentru a va asigura ca aveti un loc rezervat in ziua, la ora si la stilistul dorit. Programarea se poate face online, telefonic sau personal, numai la receptie si numai de catre personalul receptiei, singurul imputernicit sa gestioneze fluxul programarilor. Clientii sunt obligați sa respecte regulile privind programările prevazute în prezentele Termeni și Condiții. Pentru programarile online, clientii vor selecta intervale de timp legate de programari continue, ori anterioare, ori imediat dupa, in cazul in care acestea exista, nu se admit spatii neocupate de 30 minute.
Nu sunt acceptate programari efectuate prin intermediari si/sau angajati ai salonului, in afara de personalul care deserveste receptia.
Vizitele fizice la salon, fara programare – se vor efectua numai daca exista disponibilitatea intervalului orar si a personalului specializat, prioritate avand programarile deja inregistrate in sistem.
Foarte important: GETT’S considera valabile numai acele programari aflate in sistemul informatic, confirmate prin GETT’S Salons App si/sau de personalul din Receptia salonului - singurul calificat, imputernicit si responsabil de gestionarea programarilor!
GETT’S nu recunoaste si nu-si asuma responsabilitatea asupra unor programari ce nu exista in sistem, facute de terti sau chiar de personalul tehnic GETT’S, dar care nu are atributii in acest sens, de exemplu – stilisti, frizeri, manichiuriste, cosmeticiene. Prioritatea absoluta in aceste conflicte intre programari o reprezinta programările din sistemul informatic GETT’S.
3. In cazul anularii programarii, este obligatoriu sa anuntati cu minim 24 ore inainte, telefonic, in cazul in care nu reusiti sa ajungeți din motive care nu țin de boala sau de alte evenimente de forța majora sau caz fortuit. Nu se admit si nu se iau in considerare anulari ale programarilor pe e-mail, Whatsapp, chat sau social media.
4. In cazul in care, de trei ori, nu va prezentati la programarea efectuata si/sau nu ati anuntat anularea programării cu 24 ore înainte de intervalul orar rezervat, GETT'S Salons isi rezerva dreptul de a nu va mai accepta programari, in acest caz dumneavoastra avand posibilitatea de a va prezenta la salon si beneficia de prestare de servicii in limita locurilor libere disponibile si/sau de a face programarile online, garantand programarea cu un avans de 50% din valoarea rezervarii. Prevederi privind programările sunt detaliate la capitolul dedicat de mai jos.
5. Clientii sunt rugati să se prezinte la salon pentru serviciile programate cu cateva minute inaintea inceperii intervalului orar al programarii. Intarzierea la programare cu mai mult de 10 minute dupa ora stabilita, fara a anunta in prealabil, atrage dupa sine anularea programarii, pentru a nu impacta in lant sirul programarilor urmatoare. În situația în care, anunțați recepția salonului despre intarzierea dvs. de cel mult 10 minute, cu cel mult 30 minute înainte de inceperea intervalului orar programat de dvs., nu se aplica dispozitiile referitoare la neprezentarea/anularea programării. Aceasta dispoziție se aplica doar programarilor pentru servicii cu durata
de cel puțin 1 ora, pentru serviciile de durata mai mica fiind interzisă orice fel de intarziere.
Orice intarziere a unui client atrage intarzieri in lant care pot deregla exactitatea programarilor. Astfel, GETT'S SALONS nu se face responsabil pentru eventualele intarzieri fata de ora prevazuta a programarii - incercand sa o respecte cat mai fidel.
6. Clientii sunt obligati sa respecte cu exactitate programarile pentru serviciile rezervate, telefonic si/sau online. Nu se accepta schimbarea serviciilor rezervate cu alte servicii decat cele solicitate prin programare. Daca nu sunteti siguri, va rugam contactati Receptia salonului sau veniti in salon pentru o consultatie gratuita, in prealabil, inaintea selectarii serviciilor. In situatia in care clientul rezerva servicii de o anumita durata, iar in salon se constata ca nu i se potrivesc, precum si daca solicita servicii suplimentare, complexe, sau care nu i se recomanda sau ii pot dauna, ce determina o durata mai lunga, clientul poate alege alte servicii disponibile
in intervalul orar rezervat, Daca nu doreste servicii partiale sau alternative, acea programare este considerata neonorata si penalizata conform Regulamentului Beauty Miles.
7. Conform Ordinului nr. 1648/2024 privind aprobarea Normelor de igienă pentru saloanele de înfrumuseţare şi saloanele de tatuaj, piercing şi implantare dermală, clientul are obligatia sa aduca la cunostinta daca prezinta leziuni deschise, infectii, inflamatii sau boli dermatologice. In cazul suspiciunilor de contaminare cu boli infectioase, GETT'S isi rezerva dreptul de a anula o programare efectuata sau chiar incetarea unui serviciu deja inceput, persoana in cauza fiind rugata respectuos sa paraseasca salonul.
8. Daca clientul solicita un serviciu sau mai multe servicii pe care salonul, prin personalul sau nu i le recomanda, acesta trebuie sa declare pe propria raspundere ca isi asuma intreaga responsabilitate pentru serviciile solicitate, declaratie prin care exonereaza de orice culpa GETT'S Salons cat si personalul acestuia, asumandu-si intreaga responsabilitate pentru rezultatul final. In cazul serviciilor tehnice, clientul are obligatia de a semna fisa tehnica aferenta consultatiei pentru serviciile solicitate.
9. Orice prejudicii pe care le aduce clientul oricaror bunuri din salon (instrumentar de lucru, mobilier, etc.) vor fi acoperite de client la valoarea de inventar.
10. In toate spatiile si saloanele GETT'S fumatul este interzis, indiferent ca este vorba despre tigara normala sau tigara electronica. Clientul trebuie să se prezinte pentru efectuarea serviciilor îmbrăcat într-o ținuta corespunzatoare. Nu sunt acceptate în saloane, pentru efectuarea de servicii, grupuri de persoane, în cazul în care acestea nu au programare.
11. Pentru reclamatii si sugestii, clientului ii este pus la dispozitie, la receptia salonului, un formular special de reclamatii si sugestii.
12. Responsabilitatea asupra sigurantei bunurilor personale apartine in exclusivitate clientului, acesta fiind obligat sa se ingijeasca de bunurile sale. GETT’S inregistreaza imagini video in spatiile comune interioare, pentru siguranta clientilor, a personalului, precum si a bunurilor, pentru a clarifica eventuale situatii aparute in salon si pentru a veni in ajutorul Politiei, in cazul solicitarii acestor probe. GETT’S nu-si asuma responsabilitatea asupra lucrurilor uitate, pierdute sau furate in cadrul salonului.
Regulament de functionare al programului de fidelizare GETT’S BEAUTY MILES
Programul de fidelizare GETT'S BEAUTY MILES
Programul GETT'S BEAUTY MILES este un program de fidelitate creat si operat de catre SC INGO TRADE INTERNATIONAL S.R.L. (numita in continuare și "GETT'S SALONS"). Persoanele care doresc sa se inscrie in programul de fidelizare GETT'S BEAUTY MILES, respectand conditiile prevazute în prezentele Termeni și Conditii, acumuleaza puncte de fidelitate in functie de valoarea si natura cumparaturilor efectuate in cadrul saloanelor GETT'S și cumpăra abonamente reprezentând încărcare de cont client în vederea efectuarii de servicii sau cumpararii de produse în Saloanele GETT’S.
Prezentul Regulament de Functionare se aplica atat Programului de fidelizare GETT'S BEAUTY MILES, cat si functionarii activitatii in saloanele GETT'S.
Prevederile de mai jos înlocuiesc versiunile anterioare ale Regulamentului de funcționare a programului de fidelizare GETT’S Beauty Miles. Prin participarea sau continuarea participării la GETT’S Beauty Miles, sunteți de acord cu următoarele:
GETT’S Beauty Miles este un program de fidelitate așa cum este acesta oferit în orice moment membrilor
GETT’S și oferă membrilor săi posibilitatea de a cumula și valorifica puncte valorice cu care se pot plati servicii in oricare din saloanele GETT’S. Termenii și Condițiile vă reglementează calitatea de membru și participarea la programul de fidelizare și este responsabilitatea dvs. să le citiți și să le înțelegeți pe toate. GETT’S Salons poate, în orice moment, în limitele maxime permise prin legislația aplicabilă și la unica sa discreție, fără notificare prealabilă sau vreo răspundere în acest sens, să suspende, să aducă schimbări, modificări sau să suplimenteze beneficiile Programului GETT’S Beauty Miles sau Termenii și Condițiile. Prin dobândirea și
menținerea calității de membru și primirea și valorificarea punctelor, confirmați că ați citit, înțeles și acceptați Termenii și Condițiile, cu modificările aduse acestora în orice moment. Beneficiile apartenenței și ale Programului sunt oferite la unica discreție a GETT’S Salons.
1. DEFINITII SI TERMENI
1.1. GETT'S SALONS: Saloane de infrumusetare GETT’S ce presteaza servicii de coafura, frizerie-barber, cosmetica faciala si corporala, manichiura-pedichiura, si orice alte proceduri de estetica, saloane in care pot fi atribuite puncte de fidelitate ca urmare a efectuarii de servicii, cumpararii de produse profesionale, recomandarea de clienti noi si feedback.
1.2. BRANDURI GETT'S: Saloanele GETT'S sunt impartite in branduri de saloane de infrumusetare - GETT'S Hair Studio (GHS); GETT'S Color Bar (GCB); GETT'S MEN si GETT'S MEN Exclusive. Preturile sunt structurate pe cele doua tipuri de clase de saloane (de 4 si de 5 stele) cu diferenta de pret de aproximativ 10% intre brand-urile aferente numarului de stele diferit, GCB fiind mai accesibil decat GHS. Un specific al saloanelor GETT'S este diferentierea pretului in functie de experienta stilistului, respectiv: elev, junior stilist, stilist, senior stilist si Master stilist, cu diferente de pret intre niveluri, de aproximativ 10%. Diferentierea stilistilor pe grade este la latitudinea GETTS si se realizeaza pe baza unui sistem de evaluare intern.
1.2.1. GETT'S HAIR STUDIO: Locatii de 5 stele cu destinatie exclusivista ce exprima rasfat, imbina stilul clasic cu imaginea eleganta, adresate celor ce-si doresc intimitate.
1.2.2. GETT'S COLOR BAR: Locatii de 4 stele, comerciale, ce combina stilul high-tech si imaginea moderna, pline de energie, accesibile tuturor d.p.d.v. al orarului, preturilor, disponibilitatii, capacitatii, fiind deschise 7 zile/7.
1.2.3. GETT'S MEN: Locatii de 4 stele, barbershop-uri dedicate barbatilor, ce ofera servicii complete de barbering si grooming, manichiura, masaje, tratamente, specifice barbatilor. De tip shop-in-shop sau stand alone, acestea sunt locatii comerciale, impreuna cu salonul GETT’S Color Bar sau separat, ce combina stilul vintage si imaginea moderna, cu scaune de barber shop ce se fac pat
si permit atat spalarea parului, a barbii, cat si barbieritul, tratamentele cu prosoape calde, si uleiuri specifice. Locatiile sunt accesibile tuturor d.p.d.v. al orarului, preturilor, disponibilitatii, capacitatii, fiind deschise 7 zile/7.
1.2.4. GETT'S MEN Exclusive: Locatii de 5 stele, barbershop-uri dedicate barbatilor, ce ofera servicii complete de barbering si grooming, manichiura, masaje, tratamente, specifice barbatilor, intr-o locatie exclusivista. Sunt amplasate in locatii de lux, ce combina stilul vintage si imaginea moderna, cu scaune de barber shop ce se fac pat si permit atat spalarea parului, a barbii, cat si barbieritul, si tratamentele cu prosoape calde, si uleiuri specifice. Locatiile sunt adresate barbatilor care doresc sa-si asocieze brandul personal cu un brand de prestigiu in domeniu, intr-un cadru exclusivist si intim, cu servicii de cel mai inalt nivel profesional si cu rasfat pe masura.
1.3. MEMBRU GETT'S: Orice persoana fizica, de cetatenie romana sau straina, care a beneficiat de cel putin un serviciu de infrumusetare in saloanele GETT'S si care prin furnizarea datelor personale, crearea si utilizarea unui CONT de membru, accepta Termenii și Conditiile și Regulamentul de functionare a Programului GETT'S BEAUTY MILES .
1.4. CONT DE MEMBRU GETT'S: Ansamblul datelor furnizate de catre o persoana, avand varsta minima de 14 ani, date cu care se face inscrierea in baza de date GETT'S SALONS si care serveste pentru inregistrarea si contabilizarea Tranzactiilor efectuate de catre membri, istoricului serviciilor efectuate de catre acestia, al produselor achizitionate, al recomandarilor de noi membri, tranzactiile achitate cu puncte si soldul punctelor de fidelitate, precum si valoarea ramasa din abonament preplatit, etc.
1.5. GETT'S ONLINE: Este ansamblul aplicatiilor online, un ecosistem tehnologic, ce cuprinde ca un hub, dar fara a se limita la suita de aplicatii: GETT’S Salon Software (ERP/CRM), site-ul www.getts.ro, GETT'S SALONS mobile App (pentru Android si iOS), www.getts.shop, IVR, VoIP, Chat, email, SMS, Push notification, GETT’S Highlights, precum si siteurile si aplicatiile conexe (adiacente) inclusiv orice sectiune sau subpagina a acestora.
1.6. UTILIZATOR ONLINE/CLIENT: Orice persoana fizica, de cetatenie romana sau straina, care acceseaza GETT’S ONLINE sau viziteaza GETT'S SALONS, fiind interesata de datele, informatiile, produsele si/sau serviciile furnizate de acestea prin intermediul GETT'S SALONS sau site-urilor precum si aplicatiile adiacente (conexe).
1.7. CONT ONLINE: este un cont individual dedicat oricarei persoane fizice, de cetatenie romana sau straina, avand varsta minima de 14 ani, care se inregistreaza online pe site-ul www.getts.ro. Acesta poate fi accesat de catre Utilizator folosindu-se de un nume de Utilizator si o parola. In Contul de Utilizator se vor afisa datele furnizate de catre Utilizator, date legate de suma preplatita pentru abonament si istoricul tranzactiilor realizate cu acea suma, alte sume de bani cu care contul este încărcat ca urmare a operatiunilor, numarul si valoarea punctelor pe care acesta le detine in respectivul cont, persoanele recomandate, promotii, programari, reviste
si blog-ul GETT'S, precum si abonarea la newsletter, dar si orice alta dezvoltare ulterioara pe care Compania o va implementa. La inregistrarea in sistemul GETTS on-line utilizatorul isi asuma urmatoarele responsabilitati:
a) sa nu foloseasca datele de identificare ale unei alte persoane; b) sa nu creeze conturi multiple in masa sau in serie pentru uz in scopuri ilicite; c) sa nu ofere acces in contul sau unei alte persoane prin comunicarea parolei, etc.; d) sa nu cedeze sau comercializeze contul sau unei alte persoane. In cazul nerespectarii acestor obligatii SC INGO TRADE INTERNATIONAL isi rezerva dreptul de a suspenda sau sterge contul si de a bloca accesul ulterior la serviciile GETT'S online.
1.8. PUNCT DE FIDELITATE SAU PUNCT VALORIC: Unitate de masura valorica care functioneaza ca modalitate de recompensare a fidelitatii clientilor in urma tranzactiilor efectuate.
1.9. CLUB: O categorie de avantaje in care clientii pot fi alocati de catre GETT'S SALONS, in urma indeplinirii criteriilor definitorii aferente fiecarui club. Exista 2 (doua) mari categorii de cluburi: a) gratuite si b) preplatite. Cumularea punctelor de fidelitate se face intr-o proportie mai mare la cluburile preplatite (prin abonament), si mai mica la cele gratuite. Cu cat valoarea unui abonament este mai mare, cu atat si numarul punctelor cumulate, creste, valoarea unui punct ramanand constanta.
1.10. ABONAMENT sau Incarcarea cont client cu sume de bani: reprezinta un proces financiar, ce presupune incarcarea contului client cu orice suma de bani, care, cu respectarea anumitor praguri și conditii, aloca clientul unui anumit Club, ce confera clientului conditii speciale de discount sau alte avantaje. Sumele de bani preplatite, precum si alte incarcari de cont client, cu orice titlu, nu sunt rambursabile, intrucat reprezinta un pachet de avantaje si discounturi ce se cumuleaza incremental si nu se pot disocia.
1.11. Euro* adica euro GETT'S: Valoare de raportare interna GETT'S SALONS, ce poate diferi de cursul zilei euro, fiind o raportare interna. Peste tot in prezentul regulament sintagma “euro*” se refera la Euro GETT’S, astfel cum este definit in prezentul.
1.12. Termeni si Conditii de utilizare a GETT'S BEAUTY MILES: reprezintă acest document si definesc conditiile si regulile pe care Utilizatorul trebuie sa le respecte in utilizarea GETT’S ONLINE, a site-ului www.getts.ro, a aplicației GETT’S Salons App, la inscrierea fiecaruia dintre Utilizatori pe site-ul www.getts.ro prin completarea oricarui formular de inscriere online, la inregistrarea Utilizatorului si crearea unui Cont dedicat acestuia, atat online, cat si la oricare dintre locatiile GETT'S SALONS, precum si la efectuarea oricaror
Tranzactii, inclusiv in vederea preschimbarii Punctelor GETT'S BEAUTY MILES in servicii puse la dispozitie de GETT'S SALONS.
1.13. Avans programare: reprezintă 50% din valorea serviciilor rezervate, platibil prin efectuarea oricarei programari în conditiile prevazute de Termeni și Condiții. La finalul vizitei clientului în salon și după efectuarea serviciilor programate, avansul va putea fi utilizat de client pentru plata serviciilor efectuate, diferenta urmand a fi achitata in numerar, card, abonament si/sau puncte, sau păstrată ca și credit viitor în contul acestuia, la alegerea clientului. Avansul de rezervare poate deveni penalitate/despagubire/dauna pentru prejudiciul cauzat GETT’S Salons în cazul neonorarii programării, prin faptul ca GETT’S Salons a fost lipsit de incasare.
1.14. Penalitate: reprezintă valoarea despagubirii pentru prejudiciul cauzat Gett’s Salons în cazul neonorarii de client a programării efectuate, prin lipsa incasarii, și are un cuantum egal cu Avansul pentru rezervare.
2. GETT'S BEAUTY MILES
2.1. Este un program de fidelizare dezvoltat de Companie, menit sa ofere avantaje clientilor fideli ai saloanelor GETT'S. Prin apartenenta la unul dintre cluburile GETT'S, membrii pot avea acces la numeroase reduceri si facilitati in oricare dintre saloane.
2.2. Valoarea "euro GETT'S" SALONS poate sa difere de cursul zilei euro, fiind o raportare interna.
2.3. ACUMULAREA DE PUNCTE:
Principiul de functionare consta in acumularea de puncte valorice de fidelitate in urma tranzactiilor efectuate, in proportii diferite, in functie de apartenenta la un club sau altul, astfel cum sunt ele descrise mai jos. Punctele de fidelitate reprezinta o recompensa oferita de GETT’S si nu o obligatie, putand fi valorizate in discount, clientul putand alege momentul folosirii lor, integral sau partial, in limita valorii accumulate si in limita orarelor de utilizare al acestora prevazute de GETT’S.
Punctele se acumuleaza prin:
- cumpararea de servicii si produse profesionale, atat offline cat si online prin www.getts.shop
- achizitionarea de abonamente si Gift Certificates
- recomandarea de noi membri
- trimiterea de feedback in urma vizitei la unul dintre saloanele GETT'S.
Punctele sunt considerate câștigate odată ce vizita la salon a fost finalizată, toate serviciile au fost achitate integral și punctele au fost adăugate în contul dvs. Punctele nu pot fi valorificate decât după terminarea vizitei la salon, achitarea integrală a serviciilor și după ce punctele au fost adăugate în contul dvs.
Punctele nu sunt transmisibile si/sau tranzactionabile si au valabilitatea de 12 luni calendaristice de la acumulare. Punctele de fidelitate GETT'S sunt valabile doar in cadrul GETT'S SALONS si nu pot fi cumulate cu alte actiuni promotionale, cu exceptia cazului in care ofertele speciale asigura o posibilitate expresa in acest sens. Valoarea unui punct GETT'S este de 0.19 euro*.
Punctele se pot utiliza doar pentru a plati servicii furnizate de GETT’S SALONS si doar in perioade de timp stabilite prin prezentul Regulament. Saloanele GETT'S isi rezerva dreptul de a refuza, in mod unilateral si fara preaviz, plata cu puncte de catre clientii sai in situatii economice speciale.
GETTS isi rezerva dreptul ca in anumite situatii, justificate, sa poata anula punctele unui anumit client sau chiar sa poata suspenda/opri intreg programul, daca situatia o impune.
În cazul în care nu cumulați niciun fel de puncte în contul dvs. pentru orice perioadă de 12 luni, vom putea, în orice moment, la unica noastră discreție și fără notificare prealabilă sau vreo răspundere față de dvs., să anulăm sau să suspendăm oricare dintre sau toate punctele dvs.
În cazul în care, timp de 12 luni, nu utilizati punctele cumulate, acestea se vor sterge, prin metoda FIFO, in ordinea cronologica a acumularii acestora.
De retinut: Punctele se acumuleaza diferit in functie de categoria tranzactiei, serviciile beneficiaza de mai multe puncte decat achizitia de produse, asa cum este descris mai jos in categoria fiecarui club.
2.4. UTILIZAREA PUNCTELOR
Punctele sunt valorice si reprezinta sume de discount acumulate in cont cu care se pot plati exclusiv servicii in toate locatiile GETT'S SALONS. Plata serviciilor cu ajutorul punctelor se poate efectua de luni pana joi, de la ora deschiderii pana la ora 16, facand exceptie zilele de sarbatoare legale nationale si alte perioade mentionate, cum ar fi: perioada 1-8 martie, saptamana premergatoare Sarbatorilor de Paste ortodox si perioada 16-31 decembrie.
Plata cu puncte nu este posibila in urmatoarele zile:
Anul nou (prima si a doua zi)
1, 2 ianuarie
Ziua Unirii Principatelor Romane
24 ianuarie
Saptamana 1-8 martie
1-8 martie
Saptamana mare a Pastelui Ortodox si a doua zi de Paste (difera in fiecare an)
Ziua Internationala a Muncii
1 mai
Rusaliile Ortodoxe (prima si a doua zi) (difera in fiecare an)
Ziua copilului -1 iunie
Adormirea Maicii Domnului
15 august
Sarbatoarea Sfantului Andrei
30 noiembrie
Ziua Marii Uniri
1 decembrie
Perioada sarbatorilor de iarna
16 - 31 decembrie
Pentru securizarea conturilor clientilor, precum si pentru a inlatura orice posibilitate de eroare, de confuzie intre nume similare sau frauda, plata cu puncte este permisa doar prin validarea tranzactiei de catre clientul posesor al acelor puncte, prin intermediul aplicatiei mobile GETT'S App sau din contul de membru inregistrat pe www.getts.ro. Pana la validarea tranzactiei de catre beneficiar, tranzactia va fi blocata.
Foarte important: Nici un client nu este obligat sa foloseasca programul de fidelizare, sa acumuleze puncte valorice sau sa isi instaleze aplicatia mobila GETT'S. Pentru clientii care doresc sa beneficieze de aceste recompense si de programul de fidelitate, cea mai buna protectie a banilor din abonament si a punctelor valorice din contul personal este de a transfera controlul direct către clientul beneficiar, iar acest control trebuie sa fie facil si mobil. În acest context, validarea platii cu punctele proprii se poate face prin GETT'S App, din website prin contul propriu inregistrat pe www.getts.ro de pe telefonul mobil, tableta sau PC. GETT’S isi declina orice responsabilitate in cazul imposibilitatii platii serviciilor cu puncte de fidelitate de catre client, imposibilitate intervenita ca urmare a unor defectiuni tehnice, atat interne, ale aplicatiei, cat si externe, ale clientului sau tertilor furnizori, pe toata perioada duratei acestor defectiuni.
Pentru tranzactiile care implica cumpararea de produse comercializate de GETT'S SALONS offline sau online pe www.getts.ro nu se pot folosi, ci doar acumula puncte GETT'S BEAUTY MILES.
Saloanele GETT'S isi rezerva dreptul de a refuza plata cu puncte de catre clientii sai in situatii economice speciale, in mod unilateral si fara preaviz.
2.5. RECOMANDA SI CASTIGI: Este campania GETT'S prin care orice client poate câștiga, din recomandarea unui client nou, 37 lei in puncte valorice, disponibili imediat in contul sau de client GETT’S. Pentru a usura recomandarea, clientul nou recomandat poate beneficia, la prima sa vizita, de o reducere de 20% din valoare totala a serviciilor efectuate, pentru bonuri mai mari de 100 lei Astfel, pentru ca clientul existent sa beneficieze de prezentul program, noul client va trebui sa mentioneze faptul ca este prima sa vizita intr-un salon GETT’S, ca a fost recomandat, precum si numele si prenumele persoanei care l-a recomandat. Doar in aceste conditii
noul client poate beneficia de punctele de recomandare, iar clientul existent de discountul pentru client nou recomandat.
Toate persoanele noi recomandate de catre un client/membru GETT'S, precum si punctele generate de recomandari pot fi vizualizate pe www.getts.ro si/sau in GETT’S Salons App, in contul acestuia, respectiv: getts.ro/login.
2.6. CLUBURILE GETT'S:
2.6.1. CLUBURI GRATUITE
2.6.1.a. REGULAR
- Reprezinta Clubul de baza, gratuit, destinat tuturor clientilor GETT'S SALONS, care nu aleg sa achizitioneze un abonament preplatit.
- Devenind membru, acumulati de la prima vizita puncte bonus prin cumpararea de servicii, de produse profesionale, abonamente, Gift Certificate, prin recomandarea de noi membri si prin trimiterea de feedback in urma vizitei la unul dintre saloanele GETT'S.
- Punctele se pot utiliza prin preschimbarea lor in servicii, in toate locatiile GETT'S SALONS, conform Termeni si Conditii.
- Plata serviciilor cu ajutorul punctelor se poate efectua in conditiile punctului 2.4 de mai sus.
- Pentru tranzactiile care implica cumpararea de produse comercializate de GETT'S SALONS sau online pe www.getts.ro nu se pot utiliza punctele pentru efectuarea de plati, operațiunea de cumparare putand doar sa contribuie la acumularea de puncte GETT'S BEAUTY MILES.
- Valoarea unui punct GETT'S este de 0.19 euro*
- La recomandarea fiecarui nou membru GETT'S primiti puncte in valoare de 39 lei
- GETT'S SALONS poate dispune anularea punctelor din contul unui client daca acesta nu respecta Termenii si Conditiile
- Algoritmul de acumulare de puncte, in clubul Regular, este urmatorul:
- se acumuleaza: - 25 de puncte la cheltuirea a 100 euro pentru efectuarea de servicii
- 3 puncte la cheltuirea a 100 euro pe produse
- 4 puncte la cheltuirea a 100 euro pentru achizitionarea de Gift Certificate
- 39 puncte la recomandarea unei alte persoane.
2.6.1. b. CORPORATE
- Reprezinta Clubul destinat companiilor, negociate intre companii la nivel de grup, cu disconturi avantajoase pentru angajatii acestora, dar care nu mai cumuleaza puncte.
- Clientii care fac parte din acest club beneficiaza de discount de 20% pentru toate serviciile non-tehnice (adica tuns, spalat, coafat, manichiura, pedichiura, etc) si 15% pentru serviciile tehnice (adica vopsit, tratamente cosmetice si corporale, montaj unghii, etc), de luni pana joi indiferent de ora, in timpul programului de lucru, in toate locatiile GETT'S. Exceptie face locatia GETT'S Hair Studio Radisson Blu unde beneficiile clubului Corporate se extind de luni pana duminica, indiferent de ora.
- Clientii din Corporate beneficiaza si de un discount de 10% la produsele profesionale pentru par si la produsele cosmetice profesionale SKEYNDOR, precum și orice alte marci de produse pe care Salonul le comercializeaza.
- Discount-urile oferite apartinatorilor clubului Corporate nu se cumuleaza cu alte promotii. In situatia in care promotiile GETT'S Salons sunt mai avantajoase decat discount-urile oferite in baza prezentului contract, apartinatorii acestui club vor putea opta pentru promotiile existente din acel moment.
- GETT'S SALONS isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor inscrise in acest grup dovada clara, la fiecare vizita, ca acestia sunt membri ai clubului respectiv.
- GETT'S SALONS isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de intrare in club, benficiile oferite, precum si intrarea sau apartenenta unui partener sau altul in functie de istoricul tranzactiilor.
2.6.1. c. STUDENTI
- Club dedicat studentilor romani, ce ofera membrilor sai un discount de 20% pentru servicii non tehnice (adică tuns, spălat, coafat), doar in zilele de marti si miercuri, pana la ora 17.59.
- Inscrierea in club se face pe baza carnetului de student stampilat. Carnetul de student trebuie prezentat la receptie la momentul achitarii serviciilor, la fiecare vizita ulterioara inscrierii in club.
- Clubul pentru studenti este menit sa acorde sprijin studentilor care sunt tineri si care sunt la inceput de drum, respectiv intre varstele 18-25 ani. Clubul nu este dedicat studentilor care depasesc aceste praguri de varsta.
- Reducerea nu se aplica in saptamana premergatoare Sarbatorilor de Paste si in perioada 16-31 decembrie si saptamana 1-8 martie. Reducerea nu se aplica nici in zilele de sarbatoare legala indicate la punctul 2.4.
- Membrii acestui club nu vor beneficia de acumulare de puncte bonus.
- Oferta clubului nu se cumuleaza cu alte promotii punctuale.
- GETT'S SALONS isi rezerva dreptul de a modifica conditiile benficiilor oferite, poate dezactiva Clubul in orice moment fara o informare prealabila.
2.6.2. CLUBURI PREPLATITE
Cluburile preplatite ofera clientilor un set de avantaje suplimentare, de la discount-uri, prioritate in preluarea apelurilor, folosirea punctelor valorice in orice interval orar, cu mici exceptii, un tratament personalizat special, functie de valoarea clubului din care fac parte. Valoare minima în lei a sumei preplatite aferenta fiecarui club/abonament se va calcula la valoarea euro stabilita de BNR pentru ziua in curs, dar nu mai mica de valoarea euro* GETT’S.
2.6.2.a. CLASSIC Club - Destinat exclusiv barbatilor, presupune incarcarea contului client cu o valoare de minim 100 Euro. Acest club ofera servicii suplimentare gratuite de pana la 8%, respectiv 8 Euro*.
- Valoarea minima abonamentului se va calcula la valoarea euro stabilita de BNR pentru ziua in curs, dar nu mai mica de valoarea euro* GETT’S.
- la achizitionarea abonamentului se incarca contul clientului cu valoarea abonamentului. Pe masura ce se cheltuie din abonament si in functie de categoria de cheltuieli (servicii si/sau produse) se acumuleaza punctele de fidelitate conform algoritmului de mai jos.
Algoritmul de acumulare de puncte, pentru CLASIC CLUB, este urmatorul:
- Se acumuleaza: - 40 de puncte la cheltuirea a 100 euro pentru servicii
- 5 puncte la cheltuirea a 100 euro pentru produse
- 4 puncte la cheltuirea a 100 euro pentru achizitionarea de Gift Certificate
- 39 puncte la recomandarea unui alt client
2.6.2.b. SILVER CLUB - presupune incarcarea contului client cu o valoare minima de 400 Euro
- Acest club ofera servicii suplimentare gratuite de pana la 12%, respectiv 48 Euro*
- Valoarea minima a sumei preplatite se va calcula la valoarea euro stabilita de BNR pentru ziua in curs.
- la achizitionarea abonamentului se incarca contul clientului cu valoarea abonamentului. Pe masura ce se cheltuie din abonament si in functie de categoria de cheltuieli (servicii si/sau produse) se acumuleaza punctele de fidelitate conform algoritmului de mai jos.
Algoritmul de acumulare de puncte, pentru SILVER CLUB, este urmatorul:
- Se acumuleaza: - 60 de puncte la cheltuirea a 100 euro pentru servicii
- 8 puncte la cheltuirea a 100 euro pentru produse
- 4 puncte la cheltuirea a 100 euro pentru achizitionarea de Gift Certificate
- 39 puncte la recomandarea unui alt client.
2.6.2.c. GOLD CLUB - presupune incarcarea contului client cu o valoare minima 600 Euro
- acest club ofera servicii suplimentare gratuite de pana la 15%, respectiv 90 Euro*
- Valoarea abonamentului se va calcula la valoarea euro stabilita de BNR pentru ziua in curs.
- la achizitionarea abonamentului se incarca contul clientului cu valoarea abonamentului. Pe masura ce se cheltuie din abonament si in functie de categoria de cheltuieli (servicii si/sau produse) se acumuleaza punctele de fidelitate conform algoritmului de mai jos.
- Se acumuleaza: - 75 de puncte la cheltuirea a 100 euro pe servicii
- 10 puncte la cheltuirea a 100 euro pe produse
- 4 puncte la cheltuirea a 100 euro pentru achizitionarea de Gift Certificate
- 39 puncte la recomandarea unui alt client .
2.6.2.d. BLACK CLUB - presupune incarcarea contului client cu o valoare minima de 1200 Euro.
- acest club ofera servicii suplimentare gratuite de pana la 20%, respectiv 240 Euro.
- Valoarea abonamentului se va calcula la valoarea euro stabilita de BNR pentru ziua in curs.
- La achizitionarea abonamentului se incarca contul clientului cu valoarea abonamentului. Pe masura ce se cheltuie din abonament si in functie de categoria de cheltuieli (servicii si/sau produse) se acumuleaza punctele de fidelitate conform algoritmului de mai jos.
- Se acumuleaza: - 100 de puncte la cheltuirea a 100 euro pe servicii
- 20 puncte la cheltuirea a 100 euro pe produse
- 4 puncte la cheltuirea a 100 euro pentru achizitionarea de Gift Certificate
- 39 puncte la recomandarea unui alt client.
Membrii cluburilor SILVER, GOLD si BLACK beneficiaza de facilitatea utilizarii punctelor indiferent de zi sau ora, exceptie facand perioadele de timp mai sus mentionate.
In cazul cluburilor preplatite, suma achitata poate fi folosita de titularul contului pentru a achita orice serviciu, produs sau Gift Card/ Gift Certificate in locatiile GETT'S SALONS.
Suma acumulata ca discount suplimentar, in puncte, poate fi folosita de catre titularul contului doar in conditiile utilizarii punctelor de fidelitate asa cum este specificat la paragraful care face referire la clubul de Regular. Ca urmare a unei derogari speciale clientii din aceste cluburi pot folosi punctele de fidelizare la orice ora din zi in timpul saptamanii, facand exceptie zilele de weekend si perioadele precizare anterior: 1-8 martie, saptamana premergatoare Sarbatorilor de Paste si in perioada 16-31 decembrie.
Sumele incarcate in conturile preplatite reprezinta achizitie directa si nu fac subiectul returnarii acestora sau a sumelor ramase in cont daca acestea nu au fost folosite.
Precizare pentru toate categoriile de Cluburi/Incarcare de cont client:
In afara cluburilor preplatite, pentru care accesul se face dupa plata anticipata a sumei aferenta clubului, accesul la cluburile neplatite/gratuite se efectueaza și conform art. 1.9.
Sumele de bani din Cluburile GETT’S pot fi utilizate doar pentru cumpararea de servicii sau produse in cadrul saloanelor. Clientii care detin abonamente GETT’S, la plata serviciilor/produselor in salon, sunt obligati sa epuizeze mai intai sumele existente incarcate in contul client, inainte de a putea plati cu alte mijloace in numerar/card. Odata ce sumele detinute in contul client se termina, apartenenta, precum si avantajele clientului la oricare dintre cluburi, se termina in mod corespunzator, clientul fiind automat transferat in grupul gratuit REGULAR, cu beneficii pe un palier inferior. Pentru mentinerea avantajelor aceluiasi sau oricarui alt club, clientul trebuie sa achizitioneze un nou abonament, de valoarea minim necesara pragului aferent fiecarui CLUB.
2.6.3. GIFT CERTIFICATES
- Gift Certificate este un cec valoric personalizat, ideal pentru a fi oferit cadou, în mod practic o incarcare de cont client cu orice suma, dar nu mai putin de 30 euro, cu ajutorul caruia posesorul poate cumpara servicii de infrumusetare sau produse profesionale, in cadrul saloanelor GETT'S
- Poate fi folosit o data sau de mai multe ori, in limita valorii sau a serviciilor inscrise pe el;
- In cazul in care beneficiarul alege servicii cu o valoare mai mare decat cea inscrisa pe el, diferenta se va achita in salonul in care au fost efectuate serviciile;
- Valabilitatea acestuia este de 6 luni de zile;
- Nu poate fi rascumparat contra sumei de bani;
- Nu este si nu poate fi inlocuit in cazul in care este pierdut.
- Valoare minima 30 euro.
2.6.4. GIFT CARD
Reprezinta un card valoric ideal pentru a fi oferit cadou, în mod practic o incarcare de cont client cu orice suma, dar nu mai putin de 30 euro, cu ajutorul caruia posesorul poate cumpara servicii de infrumusetare sau produse profesionale, in cadrul saloanelor GETT'S, cu o valabilitate de 12 luni, care functioneaza in aceleasi conditii precum Gift Certificate.
Valoare minima 30 euro
2.7. INSCRIEREA IN PROGRAM
Orice client al GETT'S SALONS de cetatenie romana sau straina, persoana fizica care accepta Regulamentul de functionare a Programului GETT'S BEAUTY MILES poate participa la programul GETT'S BEAUTY MILES prin furnizarea datelor necesare inscrierii in program in oricare locatie GETT'S SALONS sau prin completarea unui formular de inscriere electronic disponibil pe site-ul www.getts.ro sau in GETT’S Salons App. Participantul trebuie sa furnizeze date reale si complete. GETT'S SALONS nu va lua in considerare ca fiind active conturile cu date incomplete, ilizibile sau completate incorect.
2.8. PARTICIPAREA LA PROGRAM este posibila conform prevederilor prezentului Regulament de functionare. GETT'S SALONS isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul de functionare. Regulamentul Programului este aplicabil in orice locatie GETT'S SALONS, in GETT’S Salons App si pe www.getts.ro.
2.9. GETT'S SALONS poate interzice - in cazuri exceptionale sau a unor parteneri de franciza ce nu doresc participarea la program - participarea la Programul GETT'S BEAUTY MILES a uneia sau mai multora dintre locatiile sale, anuntand aceasta prin afisare in incinta locatiilor (in GETT’S Salons App si pe pagina web www.getts.ro, de la caz la caz). In acea situatie nu se acorda Puncte de fidelitate in cazul achizitionarii de servicii, produse sau produse financiare si nici nu pot fi cedate Puncte in vederea obtinerii de servicii la respectiva locatie GETT'S SALONS.
2.10. GETT'S SALONS poate exclude din Program si/sau sa anuleze, din Contul clientului, Punctele acumulate pana la acea data in cazul clientilor care nu au efectuat nicio Tranzactie de acumulare de Puncte intr-o perioada de 12 luni consecutive, in concordanta cu durata de valabilitate a punctelor. In aceasta situatie contul devine inactiv fara a se elimina, urmand ca punctele sa se anuleze in termen de un an de la acumularea lor, clientul avand posibilitatea de a vizualiza stadiul punctelor care urmeaza sa expire in cadrul contului sau de pe App sau www.getts.ro.
2.11. GETT'S SALONS nu se face raspunzator de rotunjirile in acumularea de puncte care pot rezulta din calculele realizate de soft.
2.12. Sumele din contul client din Cluburile GETT’S pot fi utilizate doar pentru cumpararea de servicii sau produse in cadrul saloanelor. Clientii care detin abonamente GETT’S, la plata serviciilor/produselor in salon, sunt obligati sa epuizeze mai intai sumele existente incarcate in contul client, inainte de a putea plati cu alte mijloace in numerar/card. Odata ce sumele detinute in contul client se termina, apartenenta precum si avantajele clientului la oricare dintre cluburi, se termina, clientul fiind automat transferat in grupul gratuit REGULAR, cu beneficii pe un palier inferior. Pentru mentinerea avantajelor aceluiasi sau oricarui alt club, clientul trebuie sa achizitioneze un nou abonament, de valoarea minim necesara pragului aferent fiecarui CLUB.
3. GETT'S ONLINE
Este ansamblul aplicatiilor online, un ecosistem tehnologic, ce cuprinde ca un hub, dar fara a se limita la suita de aplicatii: GETT’S Salon Software (ERP/CRM), site-ul www.getts.ro, GETT'S SALONS mobile App (pentru Android si iOS), www.getts.shop, IVR, VoIP, Chat, email, SMS, Push notification, GETT’S Highlights, precum si siteurile si aplicatiile conexe (adiacente) inclusiv orice sectiune sau subpagina a acestora.
3.1. GETT'S HIGHLIGHTS
- Blog-ul http://www.getts.ro/highlights/ reuneste in paginile sale cele mai noi informatii, trenduri si propuneri despre tunsoare, coafura, culoare, stil, moda, machiaj, produse cosmetice, colectii, accesorii
- Newsletter cu frecventa lunara care cuprinde informatii legate de ultimele noutati GETT'S
- Varianta tiparita a Newsletter-ului este GETT'S Highlighs Magazine si GETT’S MEN, o revista glossy care se diferentiaza de restul publicațiilor din aceeași categorie prin perspectiva si experienta profesionala a creatorilor de imagine si a profesionistilor in estetica asupra subiectelor tratate.
3.2. CHAT
Un consultant uman GETT'S aflat la dispozitia utilizatorilor online de L- V in intervalul orar 08.00 - 22.00 si de S-D, in intervalul orar 09.00 – 22.00, sau un asistent virtual, disponibil 24/7, si avand ca si scop facilitarea comunicarii cu clientii: oferirea de feedback, programari online, informatii despre servicii, informatii cu privire la preturile practicate, sugestii, reclamatii.
3.3. PROGRAMARI
GETT’S incurajeaza folosirea programarilor prealabile, pentru garantarea disponibilitatii intervalului orar, a personalului specializat si calificat, a produselor necesare, precum si de a organiza fluxurile operationale in cel mai eficient mod posibil. Programarile se pot realiza de catre client fie fizic (prin vizita la salon sau post vizita), fie telefonic sau online (prin contul sau de client din www.getts.ro, GETT’S App sau prin chat) si consta in rezervarea unui interval orar în salon in vederea efectuarii serviciului/serviciilor dorite. Nu sunt acceptate programari facute prin intermediari (angajati ai salonului), in afara de responsabilul de Receptie. In situatii exceptionale, când garantarea prezentei este facilitata, se accepta si programari realizate prin retelele sociale si mail.
Vizitele fizice la salon, fara programare – se vor efectua numai daca exista disponibilitatea intervalului orar si a personalului specializat, prioritatea o au programarile deja inregistrate in sistem.
Foarte important: GETT’S considera valabile numai acele programari aflate in sistemul informatic, confirmate prin GETT’S Salons App si/sau de personalul din Receptia salonului - singurul calificat, imputernicit si responsabil de gestionarea programarilor! Avand in vedere procentajul foarte mare de programari online, peste 50%, si procesul automatizat, intervalele orare sunt ocupate in timp real, in orice moment din zi si noapte, facand imposibila garantarea unui interval orar, fara o programare ferma in sistemul informatic. In lipsa disponibilitatii, GETT’S va propune ori un alt interval orar, ori un alt personal, ori o alta locatie.
GETT’S nu recunoaste si nu-si asuma responsabilitatea asupra unor programari ce nu exista in sistem, facute de terti sau chiar de personalul tehnic GETT’S, dar care nu are atributii in acest sens, de exemplu – stilisti, frizeri, manichiuriste, cosmeticiene. Prioritatea absoluta in aceste conflicte intre programari o reprezinta programările din sistemul informatic GETT’S.
Este interzisa programarea falsa, pe conturi false, create de AI sau boti, de personalul tehnic al salonului fara atributii de receptie, precum si programarile create cu scopul de a ocupa un interval orar sau mai multe, de siguranta, in cascada, doar pentru motive personale, dar blocand abuziv intevale orare, si blocand astfel accesul altor clienti la programari, fara intentia de a le onora, creand astfel prejudicii financiare GETT’S SALONS, dar si personalului acestuia,
Clientul intelege si accepta faptul ca programarea pentru serviciul selectat este orientativa, serviciile si pretul final vor fi stabilite in prealabil, numai in salon, pe baza consultatiei impreuna cu profesionistii nostri, in functie de particularitatile personale, procedura de obtinere a serviciului dorit, precum si indicatiile specific potrivite dumneavoastra, chiar daca anumite servicii nu apar listate in aplicatiile GETT’S SALONS.
3.3.1. PROGRAMARI ONLINE
Solutie implementata pentru a veni in ajutorul clientilor ocupati sau care nu au posibilitatea in acel moment specific de a suna la receptia salonului pentru programare.
3.3.1.1. Pentru a efectua o programare online clientul are nevoie de un cont online sau poate plati un Gift Card/Certificate, daca este client ocazional sau turist. Toate programarile online, pentru a fi validate, vor fi garantate prin achitarea Avansului pentru programare.
Programarea se poate efectua prin intermediul aplicatiei GETT’S SALONS sau pe site-ul www.getts.ro accesand sectiunea programari.
3.3.1.2. Programarea se poate efectua doar in nume personal si nu pot fi realizate 2 programari in acelasi interval orar pentru aceeasi persoana, fie ca este in acelasi salon, cu exceptia cazului in care este vorba de servicii care se pot realiza concomitent. fie in saloane diferite.
3.3.1.3. Clientul va fi raspunzator de datele selectate pentru crearea programarii – de la alegerea locatiei, stilistului, datei, orei si serviciilor. GETT’S nu se va face raspunzator daca timpul rezervat unei programari efectuate online nu este corect raportat la toate serviciile care urmeaza a fi efectuate. GETT’S isi rezerva dreptul ca, dupa evaluarea programarii efectuate online de catre client, in cazul in care considera ca programarea deranjeaza desfasurarea cursiva a activitatii din salon, de a o muta in alt interval orar sau la alt angajat sau de a modifica timpul alocat, urmand sa notifice clientul despre acest aspect.
3.3.1.4. GETT’S se poate afla in situatia de a nu putea onora programarea realizata de catre client. In acest caz, GETT’S va notifica clientul, in cel mai scurt timp, despre imposibilitatea de onorare a programarii clientului, urmand ca, de comun acord, o noua programare sa fie efectuata. În cazul în care GETT’S Salons este nevoit sa nu onoreze programarea realizata de client, de 3 ori, clientul va fi indreptatit la o reducere la următoarea sa vizita la salon.
3.3.1.5. Preturile afisate pentru serviciile prezente in cadrul programarilor online au caracter informativ, motivul fiind acela ca clientul efectueaza programarea in mod subiectiv, fara a realiza consultatia prealabila care sa confirme compatibilitatea serviciului dorit cu particularitatile sale personale, cu ce este recomandat si sanatos, cu ce este disponibil in intervalul selectat. Clientul intelege si accepta faptul ca atat programarea, cat si pretul final de achitat pot suferi modificari, in plus sau minus, in functie de serviciile efectiv prestate.
3.3.1.6. GETT’S isi rezerva dreptul de a nu avea disponibile, in locatiile sale, toate categoriile de stilisti enumerate in lista de preturi.
3.3.1.7. Stergerea unui cont online se poate face in urma unei solicitari scrise trimisa de catre posesorul adresei de mail utilizata pentru realizarea contului. In urma acestei solicitari, dupa confirmarea ca solicitantul detine si numarul de telefon alocat contului online, se poate realiza stergerea contului online.
3.3.2. PROGRAMARILE TELEFONICE, RETELE SOCIALE, CHAT, EMAIL
In cazul programarilor de alta natura (fizic, telefonic, retele sociale, mail) daca clientul are cont online, primeste pe mail/mesagerie, Whatsapp, un link de plata ce va initia acelasi flux de programare, GETT’S App/getts.shop/cos de cumparaturi/plata cu cardul prin mobilepay/confirmarea platii/validarea programarii, procedura fiind aceeasi ca în tot continutul art. 3.3. In cazul in care un client nu are cont online, va primi un link pentru a-si instala GETT’S App si continua programarea online. Daca nu doreste, precum si in cazul
cilentilor ocazionali si turisti, programarea se poate face in modul client anonim/ocazional, caz in care va achizitiona un Gift Card/Certificate cu o serie si numar unic, cu o suma de 50% din valoarea serviciilor rezervate, ca o garantie, suma ce se va folosi in salon pentru acoperirea partiala a serviciilor programate, diferenta fiind completata prin numerar/card in salon la sfarstul tranzactiei.
In cazul nefericit in care programarea nu se onoreaza, sau se anuleaza in mai putin de 24 ore, acest avans este considerat penalitate pentru acoperirea prejudiciului cauzat de lipsa incasarii si blocarea intervalului de timp si se debiteaza clientului. Procedura completa este descrisa la punctul 3.3.
3.3.3. DISPOZITII APLICABILE TUTUROR MODALITATILOR DE PROGRAMARE
3.3.3.1. Clientii care nu pot onora programarea efectuata in oricare dintre modalitati, personal, telefonic sau online, au obligatia de a anunta imposibilitatea de a se prezenta, cu cel putin 24 ore inainte de ora programata.
3.3.3.2. Clientii vor putea efectua programarile online doar garantand contravaloarea serviciilor prin achitarea Avansului de programare de 50% din valoarea serviciilor programate, fiind directionati catre www.getts.shop/cos de cumparaturi/check-out/card, unde Avansul de programare se va cumula in cosul de cumparaturi.
În acest sens, pentru a putea valida programarea, va fi necesara plata cu cardul bancar a 50% din valoarea serviciilor selectate in cosul de cumparaturi. In cazul efectuarii cu succes a tranzactiei, suma platita se va regasi instant in contul personal al clientului, verificabila si prin GETT’S Salons App, sau pe www.getts.ro.
Pentru clientii cu abonament, avansul va fi garantat cu suma disponibila in abonament. Daca suma disponibila in contul de client, nu este suficienta, intai se va epuiza suma din abonament, urmand ca diferenta sa fie platita cu card.
Ulterior, în cazul în care programarea este onorata, in momentul vizitei la salon si efectuarii platii serviciilor efectuate, clientul poate decide folosirea sumelor deja aflate in contul personal de client, completand diferenta de plata, restul de 50%, cu orice alta forma de plata, sau poate decide sa pastreze suma incarcata in cont, pentru a fi folosita ca garantie pentru orice alta programare ulterioara.
In cazul neprezentarii/anularii serviciului programat de catre client sau in cazul solicitarii modificarii serviciului obiect al programarii cu mai putin de 24 ore anterior vizitei programate, programarea se considera neonorata, iar Avansul de rezervare de 50% din costul serviciilor programate va fi retinut de catre GETT’S cu titlu de despagubire/penalitate pentru prejudiciul cauzat prin lipsa incasarii si blocarii intervalului orar.
3.3.3.3. Vor fi exceptati de la aplicarea art. 3.3.3.2 clientii care s-au aflat în imposibilitate dovedita de onorare a programării din cauza unor evenimente precum: boala, evenimente importante în familie, cazuri de forța majora sau cazul fortuit, astfel cum sunt acestea definitie de catre lege.
3.3.3.4. Din cauza multiplelor particularitati personale ale clientului, fiind vorba de servicii adaptate persoanei, programarea efectuata de clienti online pentru serviciul selectat este orientativa, serviciile exacte și prețul final vor fi stabilite numai in salon, pe baza consultatiei impreuna cu profesionistii nostri, in functie de particularitatile personale, procedura de obtinere a serviciului dorit, precum si indicatiile specifice potrivite dumneavoastra, chiar daca anumite servicii nu apar listate in GETT'S App.
3.3.3.5. Responsabilitatea asupra procedurilor propuse, compatibile sau nu cu particularitatile clientului, apartine personalului tehnic profesionist, si nu clientului, indiferent de programarea online facuta de client. GETT’S isi rezerva dreptul de a modifica rezervarea, ca serviciu, stilist, durata, pret, pentru a se potrivi clientului si cerintelor acestuia, informand clientul prin consultatia prealabila efectuarii serviciilor.
3.3.3.6. Fluxul programarilor online ce necesita garantarea rezervarii cu un avans in valoare de 50% din valoarea totala a serviciilor programate, implica o comunicare intre mai multe platforme, GETT’S App, getts.shop (pe o platforma Presta Shop, ce nu se afla in controlul GETT’S), precum si procesatorul de plati bancare acreditat mobilepay (Netopia). Pentru ca o programare sa fie validata in programatorul softului GETT’S, este necesar ca toate aceste platforme sa functioneze in dublu sens, de la lansarea comenzii in GETT’S App, apoi preluarea in getts.shop, urmata de procesarea platii de catre mobilepay, iar abia dupa
finalizarea si confirmarea efectuarii platii de catre mobilepay, reluarea intregului proces in sens invers, pentru validarea programarii in softul GETT’S.
Foarte important: A NU SE: intrerupe procesul de programare, inchide ferestre, programe, da refresh, iesi din App, pentru ca acest flux se poate intrerupe, riscand sa ramana partial agatat intr-una dintre faze. GETT’S nu are controlul asupra niciunuia din acesti furnizori si nu isi asuma responsabilitatea asupra rezultatului, daca fluxul a fost viciat, intrerupt, din cauza unei conexiuni imperfecte, din cauza unei utilizari in graba, sau din cauza unei probleme tehnice a oricarui furnizor, inlusiv internet.
In cazul in care tranzactia bancara s-a efectuat cu succes, si nu regasiti programarea dvs. in GETT’S App, va rugam adresati-va de urgenta personalului nostru pentru a prelua sesizarea si de a investiga. In cazul nefericit in care plata a fost efectuata, dar nu s-a validat programarea, iar intervalul de timp dorit a fost ocupat intre timp de un alt client, suma achitata/creditul nu se pierde, ramane la dispozitia clientului ori pentru o programare alternativa sau viitoare, ori poate fi solicitat pentru ramburs.
Garantia necesara pentru totate programarile viitoare. Daca una sau mai multe programari viitoare nu sunt acoperite de avans in cuantum suficient, clientul va fi notificat sa depuna diferenta pentru avansul necesar intr-un timp de 24h. Daca avansul se plateste pentru toate programarile viitoare, fiecare dintre acestea se va valida.
Daca la depasirea termenului, programarile viitoare nu sunt acoperite de avans in cuantum de 50%, sistemul le va elimina, ca neindeplinind conditia minima necesara validarii programarilor online.
3.4. FORMULAR DE INREGISTRARE ELECTRONIC: Formularul completat si transmis prin intermediul aplicatiei disponibile pe site-ul www.getts.ro de catre un Utilizator catre GETT'S SALONS, pe baza caruia GETT'S SALONS creeaza un Cont on-line, individual si usor accesibil, prin intermediul www.getts.ro.
Utilizatorul care solicita crearea unui Cont individual nu e obligat sa fie inscris in Programul GETT'S BEAUTY MILES si sa detina un cont de membru anterior completarii si transmiterii Formularului de inregistrare electronic.
Stergerea unui cont online se poate face in urma unei solicitari scrise trimisa de catre posesorul adresei de mail utilizata pentru realizarea contului. In urma acestei solicitari, dupa confirmarea ca solicitantul detine si numarul de telefon alocat contului online, se poate realiza stergerea contului online.
3.5. FEEDBACK
Solutie implementata pentru a asigura si creste permanent calitatea personalului, a mediului, a serviciilor si produselor oferite, pentru a facilita comunicarea cu clientii nostri, ce sunt invitati sa contribuie activ la evolutia pozitiva a intregului, fiind chiar rasplatiti pentru asta, prin acumularea de puncte valorice.
3.5.1. Fiecare membru GETT'S detinator si al unui cont online, in urma fiecarei vizite la oricare dintre saloanele GETT'S, primeste o notificare in GETT’S Salons App si pe adresa de e-mail cu care s-a înregistrat, un link la accesarea caruia acesta are posibilitatea de a ne oferi un feedback asupra vizitei efectuate si a serviciilor oferite.
3.5.2. In urma feedback-ului oferit, fiecare membru va acumula in contul sau un numar de 1 (un) punct, de fiecare data cand va oferi un feedback, respectiv 3 (trei) puncte daca detaliaza experienta sa.
3.6. APLICATIA GETT'S
Este aplicatia dedicata echipamentelor de comunicare portabile, de tipul telefoanelor smart si a tabletelor, ce ii permite clientului accesul in contul personal pentru a putea vizualiza, edita, utiliza informatiile personale, dar si de a utiliza orice alte aplicatii, de la programari online, lectura reviste, precum si a efectua cumparaturi online, dar si de a primi notificari de tip push pentru atentionarea asupra unei programari viitoare, pentru aprobarea unei plati cu puncte, feedback, etc.
3.7. GETTS.SHOP
https://getts.shop/ro/ este magazinul online al brandului GETT’S, dedicat atat clientilor saloanelor cat si tuturor clientilor de pe glob, indiferent de aria de acoperire, ce permite atat cumpararea de produse profesionale, o gama si producatori variati, mai mare decat cea disponibila fizic in locatii, adunand puncte valorice, in aceasi pondere ca si in salon. Deasemenea, prin integrarea cu GETT’S Salon Software ERP, permite accesul la programari online, Abonamente, Gift Certificate sau Gift Card-uri, reincarcare de abonament.
3.8. SMS
Numar unic de telefon cu initialele GETT'S, ce va fi folosit de Companie pentru a transmite mesaje de reamintire a programarilor viitoare si de autorizare a platii cu puncte. Poate fi utilizat si pentru trimiterea de mesaje de marketing.
3.9. Whatsapp
GETT’S va putea trimite mesaje integrand platforma proprie cu Whatsapp, astfel incat link-urile de plata pentru clientii anonimi, ocazionali si/sau turisti, sa poata fi trimise rapid, fara necesitatea crearii unui cont online si detinerii de GETT’S App.
4. PUBLICITATE
4.1. Newsletterul GETT'S Highlights Magazine este transmis prin intermediul partenerilor specializati si agreati de GETT'S SALONS. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
4.2. In momentul in care un Utilizator isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Utilizator, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea GETT'S in acest sens.
4.3. Renuntarea la primirea Newsletterului de catre Utilizator se poate face in orice moment folosind linkul de dezabonare.
4.4. Renuntarea la primirea Newsletterului nu implica renuntarea la acceptul dat pentru respectarea acestor Termeni si conditii.
C. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
1. Continutul site-ului www.getts.ro sau a oricarei aplicații GETT’S, incluzand dar nelimitandu-se la modelul de business, materiale, articole, logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a GETT'S SALONS, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
2. Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat al GETT'S SALONS, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al GETT'S SALONS asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al GETT'S SALONS.
3. De asemenea, va informam ca GETT'S SALONS isi va asigura si impune in mod hotarat recunoasterea drepturilor de proprietate intelectuala in conformitate cu legile in vigoare, ajungand daca este cazul la actionarea celor vinovati de incalcarea dreptului de proprietate intelectuala in judecata prin instantele competente.
D. ALTE CONDITII DE UTILIZARE SI RASPUNDERI
1. Utilizarea acestui site este in totalitate pe raspunderea dumneavoastra. GETT'S SALONS, directorii, agentii sau orice alta parte implicata in conceperea, producerea sau oferirea site-ului www.getts.ro nu sunt raspunzatoare pentru daune directe sau indirecte, de orice natura, ce ar rezulta din sau in legatura cu utilizarea acestui site sau a continutului sau. GETT'S SALONS nu isi asuma nici o responsabilitate si nu vor fi raspunzatoare pentru nici o dauna sau virusi care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui site, sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acest site. GETT'S SALONS nu poate fi tras la raspundere pentru calitatea serviciului online si a securitatii datelor transferate.
2. GETT'S SALONS poate, in orice moment si fara notificare prealabila, sa revizuiasca aceste Conditii prin actualizarea acestora. Utilizatorii sunt obligati sa respecte oricare si toate astfel de revizuiri si de aceea este necesarca acestia sa viziteze aceasta pagina a site-ului nostru in mod periodic pentru a lua la cunostinta Conditiile actualizate.
3. Este interzisa utilizarea site-ului www.getts.ro pentru a posta sau transmite orice fel de material ilegal, de amenintare, fals, inselator, abuziv, de hartuire, defaimator, vulgar, obscen, scandalos, incendiar, pornografic, profan sau orice alt material care ar putea constitui sau incuraja un comportament care ar putea fi considerat criminal sau care poate da nastere responsabilitatii civile sau viola orice lege. Compania va coopera deplin cu orice autoritati care aplica legea sau orice ordin judiciar care solicita sau ordona acesteia sa releveze identitatea persoanelor care posteaza sau transmit astfel de informatii sau materiale; sunteti de acord in asa fel incat Compania, la alegerea sa, sa inceteze sau sa intrerupa utilizarea de catre dvs. a site-ului la nerespectarea Termenilor de Utilizare. In momentul suspendarii sau incetarii respective, dumneavoastra trebuie (a) sa incetati utilizarea site-ului si (b) sa distrugeti orice copii facute de pe orice parte a continutului sau. Nu veti considera Compania raspunzatoare pentru daunele, costurile, raspunderile, cheltuielile (inclusiv costurile avocatilor) si sumele pentru intelegerile legate de orice proces, pretentie sau actiune depusa de catre
un tert impotriva Companiei drept rezultat al (a) neglijentei, proastei reprezentari, erori sau omitere din partea dvs. sau (b) incalcarii din partea dvs. a Termenilor de Utilizare si a legilor sau regulamentelor de aplicare.
4. In masura permisa de lege, GETT'S SALONS, furnizorii si distribuitorii sai nu vor fi raspunzatori pentru pierderile de profituri, venituri sau date, pentru pierderile financiare sau pentru daunele indirecte, speciale, subsecvente, exemplare sau punitive.
5. In limitele permise de lege, raspunderea totala a companiei, a furnizorilor si a distribuitorilor sai pentru orice reclamatie in baza acestor termeni si conditii, inclusiv pentru toate garantiile implicite, se limiteaza la suma pe care ne-ati platit-o pentru utilizarea serviciilor (sau, la alegerea noastra, se limiteaza la a va furniza din nou serviciile).
6. GETT'S SALONS, furnizorii si distribuitorii sai nu vor fi in niciun caz responsabili pentru nicio pierdere sau paguba care nu poate fi prevazuta in mod rezonabil.
7. Daca nu respectati prezentii Termeni si Conditii si nu luam masuri imediate, nu inseamna ca renuntam la drepturile pe care le avem (de exemplu, dreptul de a lua masuri pe viitor).
8. Daca anumiti termeni si anumite conditii se dovedesc a fi inaplicabili, aceasta nu va afecta restul Termenilor si Conditiilor.
E. DISCLAIMER (Declinarea Raspunderii)
Conceptul de stabilire a preturilor difera in functie de nivelul educational si experienta stilistilor nostri, astfel incat nivelul preturilor se ridica cu cat experienta stilistului este mai mare. Va asiguram ca facem orice efort sa va furnizam, ocazional, cele mai precise informatii. Solicitati consultanta personalului nostru pentru a avea posibilitatea de a determina cat mai precis valoarea serviciului pe care il doriti in functie de cazul propriu, luand in considerare si procedura de obtinere a serviciului dorit, particularitatile personale precum si indicatiile specifice potrivite dumneavoastra. Este foarte probabil sa apara diferente de pret intre calculul individual la distanta si calculul in salon, datorita omisiunii unor detalii de specialitate ce nu pot fi ignorate in lipsa efectuarii unei consultatii. Solicitati explicatii personalului nostru despre preturi si despre valoarea totala de plata a serviciilor ce v-au fost prestate, anterior efectuarii serviciilor. Cea mai corecta simulare de pret se realizeaza in salon, impreuna cu personalul calificat.
Preturile se pot modifica in orice moment fara o notificare prealabila, GETT'S rezervandu-si dreptul de a corecta orice erori si de a modifica preturile.
F. FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Acest site foloseste doar cookie-uri strict necesare unei bune functionari, cookie fara de care site-ul nu ar putea sa ofere deloc anumite functionalitati. Cookie-urile plasate de terte parti sunt folosite pentru integrarea cu platformele de retele sociale sau sistemele de chat, dupa cum urmeaza:
Google Adsense (nu este utilizata, poate fi dezactivata)
Google AJAX Search API (folosita doar pentru cautarea in site)
Google Analytics (statistici anonime)
Zopim Website Chat (ofera functionalitatea chat-ului)
Add This, Twitter Button, Facebook Connect, Facebook Social Plugins, etc (social sharing, ofera utilizatorului posibilitatea de a distribui pagina catre retelele sociale)
Prin vizitarea site-ului si continuarea navigarii in acest site sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
G. FORTA MAJORA
1. Niciuna dintre partile care alcatuiesc raportul juridic nascut prin intermediul acestui site nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
2. Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral acest contract fara pretinderea de daune-interese.
H. FRAUDA
1. Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site- ului isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
2. Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor, deturnarea continutului etc) vor fi pedepsite conform legii penale.
I. LEGEA APLICABILA SI JURISDICTIA
1. Termenii si Conditiile si utilizarea site-ului www.getts.ro sunt guvernate de legile din Romania.
2. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul S.C. INGO TRADE INTERNATIONAL S.R.L. mentionat in preambul. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, instantele competente din Bucuresti vor avea jurisdictie exclusiva asupra oricaror si tuturor disputelor ce vor aparea din sau se vor referi la sau vor fi in legatura cu prevederile Termenilor si Conditiilor de Utilizare si/sau Continutul site-ului sau in cazul disputelor in care aceste Conditii de Utilizare si/sau acest site vor fi considerate fapte relevante pentru
astfel de dispute.
J. DISPOZITII FINALE
1. Prezentele Termeni și Condiții reprezintă un contract încheiat intre Ingo Trade Internațional și clientii săi.
2. Dreptul la acțiune cu privire la restituirea de către GETT’S a oricaror sume de bani care se afla în contul Utilizatorului/Clientului, în orice modalitate, se prescrie în termen de 1 an.
3. Prezentele Termeni și Condiții se completeaza cu urmatoarele Politici ale companiei:
Politica de confidentialitate (
https://getts.ro/ro/politica-de-confidentialitate)
Politica de folosire a cookie-urilor (
https://getts.ro/ro/politica-folosire-cookies)
Politica de prelucrare a datelor personale (
https://getts.ro/ro/politica-prelucrare-date-personale)
Ultima modificare: 01.07.2024