Noutati

Intrebari frecvente

  • Tipărire

Intrebari frecvente

Nu am primit link-ul pentru confirmarea adresei de email

In momentul in care va creati contul specificati adresa de e-mail pe care o verificati in mod uzual. Recomandam sa folositi adresa de email personala si sa nu creati contul pe o adresa de email pe care nu o mai folositi sau asupra careia ati pierdut controlul. Nu este recomandat sa folositi adresa de email de la serviciu pentru ca in cazul in care veti schimba locul de munca nu veti mai avea controlul asupra acestei adese de e-mail.

Verificati scrierea 
Inainte de a confirma crearea contului, va rugam verificati daca adresa de email este corecta. Intotdeauan adresa de email contine caracterul @ iar la finalul adresei se gaseste extensia numelui de domeniu (de ex: .ro, .com, etc). De asemenea verificati ca adresa de email sa nu contina spatii. Se poate intampla ca tastatura telefonului dvs. "inteligent" sa adauge automat spatiu dupa punct sau la finalul adrese de e-mail.

Exemple de adrese gresite:

  • adresa ion.popescu@gmail este gresita (pentru ca nu contine extensia de domeniu)
  • office@web_site.ro este o adresa gresita pentru ca underscore (linie/bara-jos) nu este caracter valid pentru numele de domeniu
  • ion.popescu.gmail.com nu este o adresa de email, toate adresele valide contin un @ (arond) intre numele utilizatorului si numele domeniului
  • Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. nu este o adresa valida pentru ca are un L la final, numele de domeniu corect este gmail.com (si nu gmail.comL)

Verificati in Spam 
Verificati intotdeauna si in folderul spam/junk al casutei dvs de mesaje, este posibil ca mesajul sa fi fost categorisit in mod eronat de catre furnizorul dvs. ca fiind un mesaj de marketing nesolicitat si nu este perceptul ca un mesaj tranzactional asa cum ar fi normal.

Contactati asistenta 
Totusi, in cazul in care nu ati primit linkul de activare, aveti posibilitatea sa ne trimiteti un email de pe adresa pe care ati folosit-o pentru inregistrarea contului. Sunati la unul din saloanele noastre pentru a afla adresa de email a salonului care se va ocupa de asistenta sau contactati-ne prin chat.

In cazul in care folositi o adresa de email creata recent, este posibil ca sistemul nostru sa nu o recunoasca imediat ca pe o adresa de email valida, datorita masurilor de securitate pe care le luam pentru prevenirea fraudelor. In acest caz este posibil sa fie necesara interventia echipei tehnice pentru a verifica din nou daca adresa dvs de email apare ca o adresa care poate primi mesaje.

Am primit link-ul de activare dar contul nu functioneaza

Acest lucru se intampla de regula pentru ca sistemul nu a reusit sa gaseasca un cont client unic determinat pe care sa il poata asocia cu contul dvs online. Pentru a rezolva aceasta problema este necesara interventia manuala a unui operator dupa care contul dvs. va putea fi folosit. Sunati la unul din saloanele noastre pentru a raporta problema.

Nu gasesc aplicatia in Google Play store / AppleApp Store

Aplicatia este disponibila pentru Statele Unite ale Americii, Canada, toate statele membre ale Uniunii Europene, Regatul Unit al Marii Britanii si al Irlandei de Nord, Confederatia Elvetiana, Norvegia si alte state Spatiului Economic European cum ar fi Islanda si Lichtenstein. Nu se cunosc restrictii pentru Monaco, San Marino, Andorra si Vatican.

Pentru descarcarea aplicatiei puteti folosi link-urile de mai jos:

 
 

Daca aplicatia nu este disponibila va rugam sa va adresati receptiei mentionand tara de origine a contului dvs Google sau Apple folosit pe telefon.

Care este diferenta dintre inregistrare si autentificare?

Autentificarea - numita si conectare sau logare (din engleza "log in" ) - inseamna pur si simplu a valida ca utilizatorul este chiar cel care sustine ca este. Aceasta inseamna ca utilizatorul este identificat si autentificat pentru a accesa un sistem in care acesta este deja inregistrat.

Autentificarea (logarea) functioneaza atat in contul client online cat si in aplicatia mobile. In termeni simpli, autentificarea inseamna sa deschideti o sesiune pe un cont deja creat.

Autentificarea (logarea) este doar o actiune care permite vizitatorului sa se prezinte mai degraba ca un utilizator care se intoarce si nu ca utilizator nou, caz in care ar trebui sa se inscrie pentru a putea folosi sectiunea clienti.

Inregistrarea - (sau inscrierea) este o actiune pentru a va inscrie intr-un sistem pentru crearea unui cont nou.

Inregistrarea (sau inscrierea) inseamna pur si simplu sa creati un cont nou in aplicatia mobile sau portalul clienti online. Cand doriti sa accesati aplicatia sau portalul pentru prima data, trebuie sa va inscrieti. Atat aplicatia cat si portalul partajeaza aceleasi conturi online.

Simplu vorbind, atunci cand va inscrieti, va inregistrati de fapt ca un utilizator nou. Inscrierea (inregistrarea) inseamna pur si simplu crearea unui cont nou.

Autentificare Inregistrare
Autentificare inseamna autentificarea ta ca un utilizator care revine. Inregistrare inseamna inregistrarea ta cu un cont nou de utilizator.
Numai adresa de email si parola, sunt necesare pentru autentificare. Toate datele esentiale sunt necesare pentru inregistrarea unui cont nou.
Autentificarea pur si simplu inseamna ca sunteti un utilizator inregistrat si numele dvs. este deja pe lista Inregistrarea inseamna pur si simplu crearea unui cont sau trimiterea unei solicitari pentru crearea unui cont.
Nu va puteti conecta ca utilizator oaspete Trebuie sa te inregistrezi mai intai si apoi te poti autentifica.

Ce este GETT'S Beauty Miles

GETT'S BEAUTY MILES este un program de fidelizare dezvoltat de Companie, menit sa ofere avantaje clientilor fideli ai saloanelor GETT'S. Prin apartenenta la unul dintre cluburile GETT'S, membrii pot avea acces la numeroase reduceri si facilitati in oricare dintre saloane.

Ce este un punct de fidelitate sau punct valoric?

PUNCT DE FIDELITATE SAU PUNCT VALORIC: Unitate de masura valorica de recompensare a fidelitatii clientilor in urma tranzactiilor efectuate. Nu sunt transmisibile si/sau tranzactionabile si au valabilitatea de 12 luni calendaristice de la ultima tranzactie. Punctele de fidelitate GETT'S sunt valabile doar in cadrul GETT'S SALONS si nu pot fi cumulate cu alte actiuni promotionale, cu exceptia cazului in care ofertele speciale asigura o posibilitate expresa

Cum pot sa ma inscriu in programul de fidelizare?

Orice client al GETT'S SALONS de cetatenie romana sau straina, persoana fizica care accepta Regulamentul de functionare a Programului GETT'S BEAUTY MILES poate participa la programul GETT'S BEAUTY MILES prin furnizarea datelor necesare inscrierii in program in oricare locatie GETT'S SALONS   sau prin completarea unui formular de inscriere electronic disponibil pe site-ul www.getts.ro. Participantul trebuie sa furnizeze date reale si complete. GETT'S SALONS nu va lua in considerare ca fiind active conturile cu date incomplete, ilizibile, nesemnate sau completate incorect.

Ce sunt punctele valorice?

PUNCT DE FIDELITATE SAU PUNCT BONUS: Unitate de masura valorica de recompensare a fidelitatii clientilor in urma tranzactiilor efectuate. Nu sunt transmisibile si/sau tranzactionabile si au valabilitatea de 12 luni calendaristice de la ultima tranzactie. Punctele de fidelitate GETT'S sunt valabile doar in cadrul GETT'S SALONS si nu pot fi cumulate cu alte actiuni promotionale, cu exceptia cazului in care ofertele speciale asigura o posibilitate expresa in acest sens.  Valoarea unui punct GETT'S este de 0.19 euro*.

Cum acumulez puncte valorice?

Principiul de functionare consta in acumularea de puncte valorice de fidelitate in urma tranzactiilor efectuate, in proportii diferite, in functie de apartenenta la un club sau altul astfel cum sunt ele descrise mai jos. Punctele reprezinta discount si se poate alege de catre client oricand momentul folosirii lor, integral sau partial, in limita valorii acumulate. Punctele se acumuleaza prin:  -cumpararea de servicii si produse profesionale -achizitionarea de abonamente si Gift Certificate

Cum si cand pot sa utilizez punctele valorice?

Punctele sunt valorice si reprezinta sume de discount acumulate in cont cu care sa pot plati servicii sau Gift Ceritificate in toate locatiile GETT'S SALONS. Plata serviciilor cu ajutorul punctelor se poate efectua de luni pana joi, de la ora deschiderii pana la ora 16, facand exceptie zilele de sarbatoare legale si alte perioade mentionate: perioada 1-8 martie, saptamana premergatoare Sarbatorilor de Paste si perioada 16-31 decembrie.

Cand expira punctele valorice?

GETT'S SALONS poate  exclude din Program si/sau sa anuleze, din Contul clientului, Punctele acumulate pana la acea data in cazul clientilor care nu au efectuat nicio Tranzactie de acumulare de Puncte intr-o perioada de 12 luni consecutive.

Ce este un cont online?

este un cont individual dedicat oricarei persoane fizice, de cetatenie romana sau straina, avand varsta minima de 14 ani, care se inregistreaza online pe site-ul www.getts.ro. Acesta poate fi accesat de catre Utilizator folosindu-se de un nume de Utilizator si o parola. In Contul de Utilizator se vor afisa datele furnizate de catre Utilizator, numarul si valoarea punctelor pe care acesta le detine in respectivul cont, persoanele recomandate, promotii, programari, reviste si blog-ul GETT'S, precum si abonarea la newsletter, dar si orice alta dezvoltare ulterioara pe care Compania o va implementa.